Sidor

2011-12-25

Glad dag!

Min dag har varit toppen och har bara haft det mysigt. Julen är fortfarande lika härlig som igår och vädret är finfint :) Är så otroligt nöjd över mina julklappar som jag fick igår av familj och släkt. Det bästa av allting var att jag fick ett nytt objektiv till min nikon. Zoomen är tre ggr längre än i det andra objektivet och det är nåt slags rörelsegrej i det också. Är inte speciellt hajj på det där med kamera-grejjor än, men den så grym ut :D
Åh, jag måste knäppa kort på allt och visa, få se om jag gör det imorgon, så stolt!

Men tillbaka till denna juldag, idag har jag ridit ut på mina kära pållar. Som sagt var det fin väder och perfekt underlag. Behöver jag säga mer än att det blev rätt mycket gallopp?
bilden är inte från idag.
Nu ska jag ta och slumra in för natta..zzz..

Godnatt och hare gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse