Sidor

2011-12-25

Juldagen

Dagen har varit precis som en juldag ska vara, lugn o skön! Jag sov ut till halv 11 idag, tror jag nästan alldrig sovit ut så länge, det är inte ofta man kan sova ut länge som hästägare liksom  Började dagen med en lång skritt tur på Frallan och Mamma följde med och tömkörde Kevin. Sedan har jag fixat stallet o kaninerna och nu  har jag kommit in i värmen och ätit en stor tallrik tomtegröt. Tänkte nog se en film om en stund, gårdagen var jättemysig. Vi firade jul hos farmor i Nordingrå och kusinerna från Stockholm var där också! Som tur var så var det snö där(Hemma är det grön gräsmatta) så det blev verkligen julkänsla tillslut! Massa god julmat och Kalle Anka på tv,  fina presenter, halva släkten och pulka på lägdan. Helt enkelt en perfekt jul!
julfint hemma:)






















Hoppas ni har haft de bra och att ni får ha en fortsatt trevligt lov! Jag o Emmy håller på att planera ut några dagar vi kan hälsa på varan på lovet, blir kanske efter nyår, så då kan ni räkna med xtra bra uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse