Sidor

2012-07-12

Wången 2012

Förra helgen var jag och hästarna på ett helg meeting i Wången! Det var faktiskt första gången vi åkte iväg en längre bit för att tävla i hoppning. För annars brukar jag i vanliga fall tävla banhoppning vid hemmaklubbarna.

Tävlingarna höll på tre dagar, från fredag till söndag. Jag och mamma åkte dit på torsdagen för att kunna installera in oss. Vi sov på tävlingsplatsen och samma sak med ponnyerna. & jejusnamn vad det var fint, både boendet, stallarna, banorna, utsikten och området i övrigt. Men vi var aldrig inne i ridhuset, så det kunde jag tyvärr inte beskriva om det var fint eller inte..

Resultat på tävlingarna kan jag fortsätta att berätta om i morgon för annars kommer jag förmodligen somna här på tangentborden. Medan ni nu sitter besvikna över att ni inte får veta nåt mer om tävlingarna. Så kan ni istället få se tre fina bilder. De är knäppta av en Tjej som jag varken vet vad hon heter eller vad hon kommer ifrån. Men tack till gudarna !!!



Om man bortser ifrån att Kelly har lera ända upp i armhålorna så tyckte jag att bilderna var riktigt fina.  : D

Hare<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse