Sidor

2012-06-26

Erkänner att jag är värdelös på att blogga . Men jag har ju trots allt sommarlov, så vill inte känna någon press just nu . Men jag är iallafall skyldig er att berätta lite vad ni har missat  .

*Candy fick sitt föl den 13 juni!!!! Han är en superfin liteen pojke som är döpt till King of Candy. Men jag kommer att kalla honom Svenne:)

* Grom o Dogge är fortfarande till salu.

* Solerino har börjat komma igång igen efter hans ryggproblem. Jag skrittar ut på honom så gott som varje dag nu. Känns så skönt nu.. Även fast vi har hamnat på steg noll igen..

* Min familj har för tillfället fått en tillskott(jour placerad). En bebis som var bara några dagar gammal då han flyttade till oss. Nu är han snart en månad och allt känns hellt underbart, tycker om lillkrabaten så det knakar om det !!!!

* Jag har varit iväg på två fälttävlan.

* Jag o Leo har fått ett globenkval lapp eller vad det nu kallas.

* Jag har sommarjobbat på ridskolan i två veckor.

* Ett par nya ridskor har kommit till min ägo, ett par bruna bokaj skor & jag älskar dem!

* Vi har haft en kull valpar, men nu är alla sålda

Det var en otrolig samanfattning av allting.. Men om jag nån gång får tid o lust så kan jag fördjupa mej i allting o berätta lite mer:) Men sålänge...så vill jag önska er alla eb trevlog sommar. Njut av varje dag som om det vore din sista & lev alltid för stunden. För vi måste komma ihåg att ögonblick är korta och de går tyvärr inte att fånga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse