Sidor

2012-05-25

Sommartider

Tjenare,tjenare :D
Fy vad fint väder det är idag, 24 ° hemma hos mej och jag kan tänka mej att det är varmare då man kommer in till stan!
Så imorse drog jag på mej shortsen för första gången iår (*utan strumbyxor under) Så himla a
Skönt!!!obeskrivligt!!!
Men kroppen känns däremot halft utmattad, var vaken till klockan 2 igår kväll. Jag höll på med något så roligt som........ INTERNATIONELLA KONFLIKTER......
& nu känner jag bara att den här uppgiften kan gå och ta självmord.
Ni anar inte vad ilsken jag känner mej nu när jag börjar tänka på detta. Blir så förbannad...
Så nu föreslår jag att vi skiter i dettta (ursäkte mitt negativa tänkande om "skit" för mina studier)
TACO O HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse