Sidor

2012-05-25

15 saker om mig

Kom på en sak, jag har ju faktiskt aldrig riktigt skrivet om vem jag är här på bloggen, alltså utanför ridningen:) Blev lite långt så läs om ni orkar!

-Gillar att sjunga, lär mig låttextar väldigt snabbt och kan de flesta låtar utantill.

-Är född i München, Tyskland och det har gjort att jag faktiskt känner mig hemma både där o i Sverige.

-Har vart i 13 länder.

-Mitt fullständiga namn är Amanda Linnea Kristoffersson

-Jag är vegetarian och har vart det sedan 7 års ålder. Kommer aldrig sluta vara det heller!;D

-Hatar att bråka med folk och vill alltid vara vän med alla, vilket kan va jobbigt.

-Är less på alla som säger "orka göra det" kom igen, YOLO liksom;) Nämen jag kan inte förstå mig på människor som sitter framför datorn hela dagarna och spelar T ex. dataspel, lev livet istället! Typ som när man frågar -"vad gjorde du under lovet då?" Och dom svarar att dom satt framför datorn hela lovet..., hallå? Hitta på något!;)

-Har stora krav på mig själv och gör allt för att inte misslyckas, vinnarskalle på både gott och ont.

-Älskar mina vänner(mina riktiga vänner) som jag alla kännt sedan typ dagis-ettan. Ni betyder så grymt mycket för mig och det är grymt jobbigt att ha sina vänner så långt borta(i annan stad och tom. i ett annat land) men jag antar att jag är van med det och det blir xtra roligt när man väl ses:)

-Gillar poesi och att skriva och språk i huvudtaget! Just nu håller vi på med Strindberg i skolan och medan alla tycker det är jättetråkigt så jublar jag, hehe;)

-Älskar mode och kläder, skulle va roligt att starta ett rid-klädmärke en dag!

-Har ibland panik över livet och vill hinna med så mycket att jag skulle behöva leva i 300 år, fast det går ju inte.

-Mitt favorit citat är bla. "Success is not happiness, happiness is to success!" En vacker bit av en sångtext som jag har som motto:
Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in 
No one else, no one else
Can speak the words on your lips 
drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins, the rest is still unwritten.



-Det kan nog vara ganska svårt att lära känna mig då jag kan uppfattas ganska blyg fasten jag verkligen inte är det, med dom jag känner pratar jag nästan för mycket! Jag tycker det inte är någon vits med att ha kompisar som inte är där för dig när de behövs eller som inte ställer upp. Har sån tur att jag har såna fina vänner som alltid finns där!<3


-Mitt lyckonummer är 3 och jag överanalyserar allt med lyckonummer, alltså jag väljer alltid nummer tre av allt, typ om det ligger nånting i en hög så väljer jag alltid nummer tre från höger....Knäppt jag vet..men alla är nog lite knäppa i denna värld;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse