Sidor

2012-01-15

Dagens ridning låter så fult.

Gillar den här dagen ;) Blev 4 hästar som motionerades, började med att ta en liten skritt-tur på min lilla pärlboll Leo. han har bara 4 dagar kvar på sin vila, på torsdag så sätter vi igång. Åkte sedan iväg till ridskolan med Grom, hoppade en serie på honom och tränade vidare på hans svagheter. Passet började med att han var lite "puppig", men  jag tyckte att han gav sig ganska bra senare och började röra på påkarna ;) Var skitroligt att hoppa honom, för det var ett tag sedan sist. Så sammanfattat är jag nöjd över passet.

Red ut på Kelly och tänkte på att inte klä på mig för klumpigt (ramlade ju av för nån vecka sen för att jag knappt kunde röra mig.. ) haha, men det gick jätte bra idag och det var verkligen härligt väder. Gallopp tränade och det kändes som jag aldrig ville sluta galoppera och inte Kelly för den delen <3
Efter Dagmar-stormen ramlade det massa granar och det var en gran som var perfekt att hoppa över! oppade Wehoo vad kul :D

Jag älskar dej min vän<3
Nej nu ska jag sova, för imorrn blire full plugg. har en hel uppsatts att skriva..suck..

Men hare gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse