Sidor

2011-09-15

Tjenamors.


Hej, det är jag som är Emmy och eftersom ni inte vet så mycket om mig tänkte jag berätta lite :)Är 16 år gammal och mitt största intresse är såklart hästar, skulle inte kunna tänka mig ett liv utan denna varelse!   Jag har ridit så länge jag kan minnas och fick min första egna ponny som 8 år, sen dess har jag alltid varit aktiv inom ridsporten. Började tävla för första gången då jag var 10 och det tog inte så lång tid innan jag upptäckte  fälttävlan! Redan allra första gången jag provade på fälttävlan kände jag inte kunde leva utan det, känslan av att gallopera över en grön äng och hoppa grova, välkomnande stockar överträffar allt annat! Tävlar nu på elit nivå på fälttävlan med min ponny Kelly, iår har vi varit med i utmanartruppen för landslaget :)

                                         Här får ni en bild på mig & Kelly som smakprov:
Min andra älskade pålle är hingsten Risegård´s Leo ( se bild åvanför..) <3

Min tredje pålle är underbara Sugarfree Candy, men kallas Loppan eller Candy :) Henne får ni en bild på senare!!


Som sagt det här var bara ett smakprov, kommer mer sedan :D

Hare gött ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse