Sidor

2011-09-15

Manfredi, spook, Equiline, GPA, Kingsland mm...

Det finns en hel djungel där ute med snygga kavajer och här tänkte jag visa min favoriter:)
Jag skulle alldrig tänka mig att köpa en svart kavaj, dels för att det är så vanligt och för att jag tycker svart är en så tråkig färg;) Jag gillar kavajer som har det där lilla xtra och hellst ska dom vara blå men andra färger är ju oxå snygt!



Jag gillar även gröna kavajer(vilket de flesta HATAR). Speciellt sånna där härligt grön-mossiga som ser ut att vara 20 år gammal, fullkomligt älskar kavajen längts upp till höger. Det är vad jag tkr du? Har du någon favorit eller "hat" färg när det gäller ridkavajer?


1 kommentar:

  1. haha gröna, seriöst? x)
    Coolt!

    Sv: Jo det kna vi absolut! :D
    Jag ska dit vecka 42, durå?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse