Sidor

2012-10-17

England om exaxt sjutton dagar

Känner mig glad för jag ska nämligen till England på språkresa snart!  kl.23.30 den tredje i elfte går tåget ner mot stockholm och på morgonen där efter lyfter planet. Längtar! Älskar verkligen att åka flygplan:)

På tal om något helt annat, Idag var jag på ridskolan och longerade Tingan, gick bra, fast det var fullt i ridhuset så det fick bli på plan utomhus...i SPÖREGN. Jomen härligt.

Nämen annars så flyter livet på...fast har tappat helt suget på att blogga. Men den kommer och går så vi får se. Kanske ses vi imorn bloggen, kanske nästa månad. Har så mycket å göra hinner verkligen inte blogga. Aja, vi får se hur det blir med bloggen. Kommer iaf uppdatera lite då och då om Tingan, så det kan ni ju hålla utkik efter;)

Önskar vädret ute kunde spegla hur jag känner mig, då skulle det se ut så här.
 Sluta. Regna. Nu. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse