Sidor

2012-08-08

Fina detaljer

Som ni kanske läst i tidigare inlägg så planerade jag att inreda/snygga till sadelkammaren i sommar. Stallet o sadelkammaren är ju inte alls gammal, nybyggt 2010 men jag har allrid riktigt haft tid/tagit tag i den och gjort den mer personligare. Just nu är alla väggar vita och jag vill ha mer färg! Pappa har byggt en stor garderob längs ena väggen och den ska jag måla mörk brun. Sedan ska vi sätta upp en grön, bred list i ungeför brösthöjd också ska jag måla brunt på träväggen under listen. Sedan har jag tänkt att kanske sprej måla tränshållare i metallguld och sätta upp dem på rad på den gröna trälisten och sätta en hylla ovanför tränsen där jag kan ställa en ram med foto + hänga upp lite rosetter o pokaler och så. Det blir nog fint tror jag iaf! Tur att jag får sån bra hjälp av Kirsten också, då går det ju dubbelt så fort:) Om ni vill kan ni få se bilder npn dag då det är klart!:)

Tidigare inspiration inlägg:

Btw, glöm inte att kolla in finalen i hoppningen idag börjar 12.55 på svt play! HEJJA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse