Sidor

2012-07-11

Energi på tävlingsplatsen

Vem som hellst som någonsin varit på en hopptävling borde känna igen sig när jag säger att det oftast är väldigt hektiskt. Därför är det bra med något snabbt att äta så man får energi och orkar mer!

Tycker ofta att dom har dålig mat på tävlingsplatsen, oftast blir det en toast för min del eftersom jag inte äter kött. Tror nog bästa tävlingsplatsen som har liksom ALLT är hippo i UMEÅ min favorit tävlingsplats nummer ett helt klart! Förutom fina hinder och bana så har dom alltid flera alternativ att välja på på menyn, därbland vegetariskt. Tummen upp!

 Men om du är på en tävlingsplats som bara erbjuder toast eller macka, så har jag två favoriter som du garanterat blir supermätt på och går fort att äta upp!

Bästa mellanmålet på tävling:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse