Sidor

2012-06-20

Hemma!

Nu är jag hemma efter 3 mkt lärorika och fantastiska träningsdagar på Näset!:-)
Jag glömde att berätta i det tidigare inlägget att jag under kursen red jättefina Munsboro Destiny's Cousin, Maggans häst. Och jag är otroligt tacksam och glad över att jag fick rida honom under de här dagarna. Ted är verkligen en helt fantastisk tränare, lärt mig otroligt mycket! Vill verkligen fortsätta träna för honom!  Det var så mysigt och trevligt att vara tillbaka på näset, känns som ett andra hem!:)

Nu har jag suttit jättelänge och skrivit ner allt som jag lärt mig under kursen och det känns som det aldrig tar slut, blir nog en hel bok..har fått en massa tips, inspiration och nya mål.
Sådana här kurser är så himla bra tycker jag, det blir liksom intensivt och man får massa tid med att verkligen prata  igenom och ställa frågor vilket man inte hinner på samma sätt som med en veckotränare. Behövdes, nu är jag 1000x mer inspirerad och motiverad!:)

Lovar att visa några bilder på snyggingen DC imorgon, nu ska jag kolla på filmen sen idag och analysera lite;)

Kram!/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse