Sidor

2012-05-22

den tjugoandra i femte år tvåtusentolv på planeten mars

Allt blir inte som man tänkt sig. Blir till att starta om igen på ruta ett. 1 steg framåt och 50 steg tillbaka. Känns inge kul nu...p.ga av vissa omständigheter kan jag tyvärr inte ta hästen på foder som det var tänkt. Så himla synd men jag antar att det är sånt som händer. Så nu blir det till att börja söka efter nya ev. foderhästar. Vill så himla gärna rida och utvecklas och jag känner att för att göra det måste jag rida fler hästar.Vill det här så gärna! Så om du känner någon som söker fodervärd och äger en D-ponny eller storhäst tveka inte att kontakta mig på: amanda.kristoffersson.96@gmail.com .  Ja, nu förstår ni kanske varför jag inte uppdaterat, dels för att det vart full upp med att bygga box och dels för att det inte kändes nå kul alls när det inte blev något med foderhästen. Så jag antar att den suddiga bilden som jag visade i ett tidigare inlägg kommer förbli suddig.
Näe nu ska jag ut på en tur med Frallan hoppas att han piggar upp mig, så här kan man inte gå och deppa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse