Sidor

2012-05-19

Del 2. Mitt rum.

När jag såg att det var "mitt rum" till dagens tema kände jag att jag fick lite  halft panik. Jag såg mej runt i rummet, för att se vad jag har gett mej in på & kände att jag nog behövde städa innan jag vågade visa er nån bild.

Det svarta lilla bordet som står i hörnet är nämligen mitt favorithörn för att förvara kläder på. Klädhögen hade blivit så att den knappt kunde balensera. Haha, men just nu är nämligen alla kläder flyttade till under kuddarna i soffan. Vilket förhoppningsvis inte syns på bilderna..för jag kämpade länge för att kunna gömma dem alla. (Fan,nu avslöjade jag mig själv..)

Mamma som trodde jag städade riktigt, men ack nej. Hon kommer bli riktigt besviken då hon ser det här ;)

Aja, här kommer iallafall lite bilder på mitt rum !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse