Sidor

2012-04-29

Höllö

Här får ni en bild direkt från min nya "haytecka" telefon som jag absolut älskar!!! & jag har ingen aning om hur "hayteck" stavas, så nu får det ser ut så här...Men om någon vänlig själ vet hur det stavas så blir jag väldigt tacksam om ni lämnar en kommentar. Blir lite p.i.n.s.a.m.t. om jag skriver sådär på engelska-lektionen : /

Hahah, men idag har jag haft en superhärlig dag. Har bara myst och chillat hela tiden. Hästarna har vilat från min belastning på sina ryggar och har istället solat i hagen hela dagen. 

Jag var iväg med moppen i förmiddags till en vän som har fått hem sin "sommarhest" ; ) & sen har vi vart i väg med Candy på betet och så, såklart. Men nu ska jag fodra hestarna så HEJDÅ!!! 

Hare// E

3 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse