Sidor

2011-12-31

Hälsar på travsporten! (bilder-tajm)

Igår kväll var jag och familjen på travbanan och det var roligare än förväntat ska jag söga er. Har själv inte varit på en travbana sen brorsan höll på med ponnytrav, så det var spännande :=) Vi såg ungefär 7 lopp och spelade(eller vad man kallar det) på några hästar. Rätt svårt att se vilken häst som har det bästa steget, vinnarskallen, påskjut och vad allt trav innebär. Ärligt talat har jag faktiskt ingen koll alls.. I allafall, de hästarna vi började spela på kom antagligen sist eller blev diskad. Men senare lyckades jag spela på rätt häst och han gick och vann! Han var ingen favorit eller nåt sånt, så jag kanske har ett öga för travhästar :D Eller, kanske inte..hahah :D

Btw är bilderna helt oredigerade :)

Hare gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse