Sidor

2011-11-26

KM Dressyr!

Idag var det KM tävlingar på Färsta, jag och leo red LB:1. Tyckte att det gick hyffsat bra och på framridningen kändes det riktigt fint :D

Har koncentrerat träningen på dressyr de senaste tåv veckorna och har bara trimmat ovh trimmat som en liten mupp. Men det lönade sig!

Fick 63 % och domaren skrev att det var en välvårdad ritt och jag red mjukt! : D
Men på banan kändes han lite seg och delvis framtung. Fick en del missar och sånt dåligt, men dressyr är inte precis Leo´s starkaste sida så jag är nöjd!

Vet inte vart jag kom eftersom jag blev tvungen att dra till skolan eftersdom det ska vara öppethus.. kul att va på skolan på en lösrdag! NOT..

Taggar nu till hoppningen imorrn! Hoppar då L:B
: )


Hare gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse