Sidor

2011-09-26

Resultat ifrån Näset.

Hade en väldigt trevlig dag på Näset i lördags och höstsolen sken! Allt var på topp , men när vi bara var en bit ifrån tävlingsplatsen så fick vi  fel på vår bil, sopptorsk... Bensinmätaren stod på över halva tanken så jag tyckte den var bajsigt elak och falsk! Men aja, vi kom till tävlingsplatsen trots det eftersom det var en väldigt snäll gubbe(kille) som hjälpte oss längst vägen :) 
Men det var tydligen inte tillräckligt med otur utan när jag skulle anmäla Leo såg jag att hans vaccination hade gått ut D: Blev paff och besviken på mig själv att jag hade glömt bort den totalt... den gick ut den 20 och i lördags var det den 24!  Så Leo pojken fick inte starta i lördags :( 

Men Kelly startade såklart sin L:B och det gick toppen :D  På banan hade vi en bra rytm och en bra gallopp! Det kändes fruktansvärt bra och ridningen kändes så lätt och naturligt! I omhoppningen tänkte jag på att behålla rytmen igenom alla kurvor utan att tappa trycket i galloppen och så blev de.

Det var bara några stycken som gick 0-0:a, 3-4 tror jag :)

Vi kom på tredje plats vilket jag är jätte nöjd över! :D
Prisutdelningen, ni skulle sett hur lycklig han var hjärtisen min!<3

sista hindret i omhopp
Hare gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, vi bits inte;)

Arabian Horse